środa, 30 listopada 2011

List do Świętego Mikołaja

Drogi Święty Mikołaju! Czersk, 30.11.2011
Pisząc do Ciebie ten list, chciałbym poprosić Cię o nową klawiaturę, z dodatkowymi funkcjami, najlepiej czarną i z wejściem USB. Bardzo przyda mi się ona w nauce, ponieważ często do celów naukowych używam komputera.
Sądzę, że zasługuję na ten prezent, ponieważ jest on przeznaczony do celów związanych z nauką, poza tym moja klawiatura, którą używam teraz, jest już dosyć wytarta.
Jest jeszcze jeden powód, dla którego powinienem ją dostać. Dwa miesiące temu postanowiłem, że w ramach uczenia się systematyczności będę codziennie uczyć się angielskiego i do teraz mi się to udaje.

życzę Wesołych Świąt
Antoni Łaszewski

P.S. Mam nadzieję, że zdecydujesz się podarować mi tę klawiaturę, tym bardziej, że dzisiaj podarowalem biednym dzieciom mojego ulubionego pluszowego tygryska.


1 komentarz:

  1. Drogi Antku!

    Nie jestem Świętym Mikołajem, ale Twój list mi się podobał. Życzę Ci, żeby spełniło się Twoje marzenie (teraz lub nieco później). Póki co, obiecuję ocenę.

    Pozdrawiam
    Twoja Pani od polskiego.

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń